Vervekonkurranse!  | Tips en venn  |  Taxi24  |  Forum    

Taxi24 - taxiprat døgnet rundt

Bli medlem  |  Kontrollpanel  |  Medlemmer  |  Kalender  |  Søk  |  Faq  |  Hjem

Taxi24.no : Drevet av vBulletin versjon 2.2.9 Taxi24.no » Generelle diskusjoner » Sjåførprat » Hvilken drosjebil er den beste?
Hvilken drosjebil er best?
Volvo V70
MB E123456CDI
VW Passat TDI 4Motion
Ford Mondeo
Saab 95 TDI
Volvo XC70
Toyota Avensis
Nissan Primera
Subaru Legacy
DItt Eget Forslag. Beskriv nærmere i diskusjonen.
Se resultat [Endre avstemningen (kun moderatorer)]
Sider (3): « 1 2 [3]   Forrige diskusjon   Neste diskusjon
Skrevet av
Diskusjon Start ny diskusjon    Skriv svar

skrevet: 28.10.2008  klokken  12:05

KALLE
Nytt medlem

Medlem fra: Sep 2008
Sted: moelv
Status:

Har en hyundai i30cw diesel autumat.den er meget billig i innkjøp 202000 som taxi etter mva.meget snill på diesel.3år eller 300000 i drivlinjegaranti.kvalitetsmessig synes jeg den fyller alle krav.spennende å se om jeg er like fornøyd da den er 3 år og skal byttes ut.

Klikk her for å se profilen til KALLE Klikk her for å sende KALLE en Privat Melding Finn flere innlegg av KALLE Legg KALLE til i kontaktlisten  

skrevet: 24.03.2009  klokken  15:44

KALLE
Nytt medlem

Medlem fra: Sep 2008
Sted: moelv
Status:

Vel...da har jeg hatt bilen i snart 6 mnd.....i dag gikk girkassa...bilen gått 50000km......synes vel d er i tidligste laget...hmmm

Klikk her for å se profilen til KALLE Klikk her for å sende KALLE en Privat Melding Finn flere innlegg av KALLE Legg KALLE til i kontaktlisten  

Bmw 530xd  skrevet: 17.06.2009  klokken  16:04

Blondie
Nytt medlem

Medlem fra: May 2003
Sted: bodø
Status:

Er best !!

Klikk her for å se profilen til Blondie Klikk her for å sende Blondie en Privat Melding Finn flere innlegg av Blondie Legg Blondie til i kontaktlisten  

skrevet: 30.11.2009  klokken  02:12

Rune
Nytt medlem

Medlem fra: Nov 2009
Sted: Bergen
Status:

Etter flere Toyota i næringen, ønsket jeg en mer komfortabel bil, og kjøpte en Volvo V70. Dette er det dummeste jeg noensinne har gjort, bilen har vært en tragedie fra helt fra begynnelsen, og det ser ut som om rep/vedlikehold for 2009 blir astronimiske 140 000 kr. Aldri vært over 40 000 kr på noen av Toyotaene. Vel er Toyota mer skranglete, men hvis du ønsker å gå konkurs, er Volvo V70 rette bilen å kjøpe. da får man heller tåle litt mer skrangling......

Klikk her for å se profilen til Rune Klikk her for å sende Rune en Privat Melding Finn flere innlegg av Rune Legg Rune til i kontaktlisten  

Alle klokkeslett er GMT +1 time. Klokken er nå 11:31. Start ny diskusjon    Skriv svar
Sider (3): « 1 2 [3]   Forrige diskusjon   Neste diskusjon
Utskriftsvennlig versjon | Tips en venn | Få e-post ved nye innlegg

Snarvei til:
Stem på denne diskusjonen

Retningslinjer:
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på innlegg
Du kan ikke bruke vedlegg
Du kan ikke redigere dine innlegg
HTML er AV
vB code er
Smilies er